Обробка порогів автомобіля від корозії своїми руками – неймовірно важливе питання, яке має велику вагу в автомобільному співтоваристві. Накладні пластикові або металеві накладки не мають нічого спільного із повноцінними порогами авто. Це несучі частини корпусу, які відповідають за жорсткість та безпеку. Пороги знаходяться в безпосередній близькості до дорожнього просвіту, що ставить їхню безпеку і цілісність під загрозу. Ускладнюється завдання та місцем розташування.
Небагато автолюбителів мають достатньо вільного часу, щоб регулярно оглядати пороги. Найбільш складною ситуація стає після невеликого пошкодження, наприклад наїзду на високий бордюр. Досить невеликої подряпини на шарі лакофарбового покриття, щоб корозія почала свою дію. Сьогодні ми поговоримо про засоби захистити вразливу частину кузова від іржі. Поговоримо про те, як перевірити стан порогів після заміни.
Як правильно обробити зсередини
До всього, весь процес обробки порогів можна розділити на великі категорії: внутрішня і зовнішня обробка. Ми обговоримо обидві проблеми та наведемо докладний алгоритм дій. Почнемо з менш очевидного варіанта – обробки порога із внутрішньої сторони. Тут знадобиться не лише терпіння та професіоналізм, а й відповідне обладнання.
Миємо авто. Не пропустіть цей етап, на забрудненій поверхні легко пропустити сліди механічних пошкоджень.
Знімаємо захисні елементи та внутрішні частини порогів. На цьому кроці важливо промити пороги, зі старих автомобілів можна вимити більше кілограма піску.
Повне висихання. Залишається почекати перед нанесенням антикорозійного складу. Поспішати не можна, інакше робота буде виконана даремно.
Нанесення антикорозійного складу. Тут вибір тільки за вами, ми поговоримо докладніше про вибір кошти нижче.
Для вибору складу для обробки можна писати всі теми наукових доповідей. Умовно ми можемо їх поділити на заводські стандартні та аматорські методи. Останні нічим не поступаються, інколи ж і перевершують дорогі аналоги. Тут важливо враховувати кілька моментів. Насамперед нам потрібен в’язкий, тягучий, але рідкий склад, який щільно прилягає до порога, забезпечує його захист довгий час. Склад повинен добре протистояти корозії, не змиватися вологою. Ми лише наведемо за одним прикладом із кожної категорії.
До перевіреного аматорського засобу відносяться свічки та солярка. Так, так, ви не дочули, саме звичайні парафовані свічки. Купує близько 10 – 15 великих штук і кладемо у цебро або каструлю з металу. Тепер нам знадобиться газовий пальник, ви вже здогадалися для чого. Розтопимо свічки до рідкого стану, додамо солярки та склад готовий. В’язкий парафін чудово тримається на поверхні. Солярка перешкоджає швидкому застиганню суміші і чудово справляється з іржею.
Професійними складами є «Мовіль» та «Dinitrol». Другий склад набагато дорожчий за «Мовіль», але за своєю сутністю вони дуже схожі. Зумовити різницю в ціні складно, але при першому ж використанні впадає у вічі довгий процес висихання більш бюджетного кошти.
Взагалі, ми б рекомендували виконувати роботи в сервісному центрі, якщо ви не впевнені в можливості якісно обробити пороги авто з внутрішньої сторони самотужки. Якщо ми говоримо про надійне СТО, то майстри знають слабкі місця кожного автомобіля, мають уявлення про те, як правильно отримувати доступ до внутрішньої частини порога. Іноді майстер може дати рекомендацію, яка не лише заощадить кошти, а й продовжить життя вашому автомобілю: замінити поріг.
Чим обробити пороги автомобіля зовні
Чому взагалі постало питання, чим обробити пороги автомобіля зовні в XXI столітті? Адже на ринку продаються сотні професійних засобів, що повністю вирішують проблему. У реалії справа в тому, що ці професійні склади на практиці не мають потрібних якостей. Не всі. Але вибрати серед десятків неякісних складів відповідний неймовірно складно, а ціна ризику надто висока.
Якщо обробити пороги складом невисокої якості або порушити технологію, пороги продовжать руйнуватися корозією. Водночас автовласник може бути впевнений у повному захисті свого авто та не звертати уваги на стан порогів у зимовий час, коли реактиви та солі руйнують кузов.
Сьогодні ми розповімо про 4 засоби обробки порогів автомобіля зовні. Перші три можна назвати аматорськими, хоча багато професійних засобів лише створені на їх основі. Вибір буде лише за вами. А поки що коротка довідкова інформація про те, як технічно правильно розпочинати обробку порогів:
Ретельно миємо машину. Це не просто формальність, вам необхідно оцінити стан порогів на автомобілі. Якщо є наскрізні дірки через іржу, то пороги доцільно замінити повністю. І ще один важливий момент: який би засіб для обробки ви не вибрали, наносити його потрібно на чисту та абсолютно суху поверхню.
Усуваємо сліди іржі. Іржі треба прибрати повністю. Зачищайте вручну та